+chabro logo 2015

NYHET! Säljutbildning ger bästa kundbemötandet och en konkurrensfördel

Säljutbildning ger kundbemötande

Grattis till de butiker som ligger i topp på Kundbemötande! Idag kan vi läsa i Metro att Kundbemötandet ger en konkurrensfördel för butikerna, självklart även andra branscher.

För att förbättra sitt kundbemötande har Rizzo som är i topp satsat på säljutbildngar för butikspersonal och butikschefer.

Hör av dig om du behöver hjälp med kundbemötandet eller tipsa oss när du får ett dåligt bemötande!

Chabro är specialister på att säljutbilda och träna personer till bästa kundbemötande.
http://www.metro.se/nyheter/skobutik-bast-pa-att-bemota-sina-kunder/EVHnao!Rtjis7e2qQKQ/

Senaste inlägg

Senaste kommentarer

-

Bloggarkiv

Länkar

-

Etikettmoln