+chabro logo 2015

MYSTERY SHOPPER = Insikt och början till nya beetenden

 

Vad är Mystery Shopper? Det är en oberoende person som kommer och obseverar hur en verksamheten uppfattas ur ett kundperspektiv. Som om Du ställer dig i kundens skor och får en beskrivning av hur kunden upplever verksamheten. Vi skriver en verkligehetsberättelse som garanterat kommer skapa insikt och snabbt ett förbättrat beetende. 

 

Vill du öka er lönsamhet, effektivitet och ha service i världsklass i er verksamhet?

 

 

"En tyst gäst/ kund är inte alltid nöjd!" Tänk om du kunde komma in i huvudet på de kunder och gäster som besöker ert företag, köper era produkter och tjänster, men inte återköper. Eller de som säger att ni är jättebra - på vilket sätt och hur? Hur får du hela personalen att förstå skillnaden, att alltid vara på hugget och att se säljmöjligheterna i varje situation?

 

Med våra handplockade Mystery Checkers får ni en rättvis och omfattande utvärdering av faktiska sälj- och servicesituationer på ert företag. Mystery Checkerns checklista grundar sig på era behov och rutiner och personalen bör alltid inför en Mystery Checkperiod informeras om tillvägagångssätt och betydelse. Vi ser helst att Mystery Check-besök görs regelbundet. Efter besöket skrivs en inspirerande Realityberättelse som baseras på checklistan och Mystery Checkerns egna synpunkter.

 

KONTAKTA OSS!

 

Kontakta Lotta Broberg 070-544 00 38 eller lotta@chabro.se

 

 

KONTAKTA OSS!
ADDACHABRO AB

NORRTULLSGATAN 6, 6 TR
113 59 STOCKHOLM
T: +46 (0)70-544 00 38
E: KONTAKT@CHABRO.SE

Hur upplever kunden ert bemötande?? Ingen vet vem som är den hemliga kunden och när besöket sker!